Presentada la novel·la sobre Màxim Calvo a Vimbodí i Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La presentació a Vimbodí de la novel·la "La guerra no era cap joc", basada en la història real del soldat de la lleva “del Biberó” Màxim Calvo, es va convertir en tot un homenatge al seu protagonista.
L’acte va tenir lloc dissabte passat al vespre, al teatre del Foment Municipal de Cultura, amb l'assistència d'una setantena de persones. Van participar en aquesta presentació l’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Güell; l’autor del llibre, el periodista Enric Alfonso; i també la filla del protagonista, Teresa Calvo. Finalment, el cronista local de Vimbodí Alfons Alsamora va llegir alguns fragments del llibre, del qual se’n van vendre desenes d’exemplars en acabar l’acte.
Màxim Calvo va ser un dels joves soldats republicans que va sobreviure a les batalles del Segre i de l’Ebre, on va ser enviat juntament amb altres nois d’entre 17 i 18 anys. La joventut de tots ells va fer que la seva lleva fos batejada com a lleva “del Biberó».
L’acte va tenir lloc dissabte passat al vespre, al teatre del Foment Municipal de Cultura, amb l'assistència d'una setantena de persones. Van participar en aquesta presentació l’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Güell; l’autor del llibre, el periodista Enric Alfonso; i també la filla del protagonista, Teresa Calvo. Finalment, el cronista local de Vimbodí Alfons Alsamora va llegir alguns fragments del llibre, del qual se’n van vendre desenes d’exemplars en acabar l’acte.
Màxim Calvo va ser un dels joves soldats republicans que va sobreviure a les batalles del Segre i de l’Ebre, on va ser enviat juntament amb altres nois d’entre 17 i 18 anys. La joventut de tots ells va fer que la seva lleva fos batejada com a lleva “del Biberó».
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
