XX Aplec a l'ermita de Santa Anna de Montornès

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un any més arriba l’Aplec de Santa Anna de Montornès que enguany es celebrarà el mateix dia de la festivitat, diumenge 26 de juliol.
Aquest any també s'inaugurarà una part més del gran retaule. Es tracta de dos plafons laterals que s’han situat al damunt de les portes de la sagristia i del cambril. En ells s’hi representen sengles escenes de la història de l’ermita.
L'aplec començarà a les 7 de la tarda. Es farà la benedicció de l'ampliació del retaule i, també, la celebració de l'Eucaristia presidida pel Sr. Rector de Barberà i concelebrada pels preveres assistents. A les 8 del vespre hi haurà cant dels goigs i besamans de la imatge de Santa Anna. Tot seguit es repartirà coca entre els assistents. També hi ha previst un sopar de germanor.
Aquest any també s'inaugurarà una part més del gran retaule. Es tracta de dos plafons laterals que s’han situat al damunt de les portes de la sagristia i del cambril. En ells s’hi representen sengles escenes de la història de l’ermita.
L'aplec començarà a les 7 de la tarda. Es farà la benedicció de l'ampliació del retaule i, també, la celebració de l'Eucaristia presidida pel Sr. Rector de Barberà i concelebrada pels preveres assistents. A les 8 del vespre hi haurà cant dels goigs i besamans de la imatge de Santa Anna. Tot seguit es repartirà coca entre els assistents. També hi ha previst un sopar de germanor.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
