La Generalitat classifica l’Oficina comarcal de Turisme de la Conca de Barberà de primera categoria

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Oficina Comarcal de Turisme de la Conca de Barberà, ubicada a Poblet, ha estat considerada recentment de primera categoria per la Generalitat de Catalunya. Es tracta d’una inscripció en el registre de Turisme de Catalunya que es dóna tenint en compte la nova normativa del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat.
Segons aquesta normativa, les oficines de turisme adscrites a la xarxa s’han de classificar en categories d’acord amb les funcions, les característiques i el nivell de prestacions que assumeixen i garanteixen.
Desprès de presentar la documentació requerida i les posteriors inspeccions, la Generalitat de Catalunya, tenint en compte tots els aspectes requerits, ha considerat atorgar aquesta distinció a l’oficina comarcal de turisme. Val a dir que, a dia d’avui, en tot Catalunya només hi ha aquesta oficina i l’oficina de turisme de l’Ametlla de Mar que estiguin classificades dins aquesta categoria.
Segons aquesta normativa, les oficines de turisme adscrites a la xarxa s’han de classificar en categories d’acord amb les funcions, les característiques i el nivell de prestacions que assumeixen i garanteixen.
Desprès de presentar la documentació requerida i les posteriors inspeccions, la Generalitat de Catalunya, tenint en compte tots els aspectes requerits, ha considerat atorgar aquesta distinció a l’oficina comarcal de turisme. Val a dir que, a dia d’avui, en tot Catalunya només hi ha aquesta oficina i l’oficina de turisme de l’Ametlla de Mar que estiguin classificades dins aquesta categoria.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
