L’Arquebisbat relleva finalment Mn. Albert Palacín i nomena Mn. Simó Gras Solé, nou Plebà de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Feia algunes setmanes que se sentia dir arreu, era un rumor que corria de boca en boca i finalment, l’Arquebisbat de Tarragona ha nomenat un nou Plebà de Montblanc, rellevant d’aquesta manera l’històric i estimat Mn Albert Palacín; es tracta de Mn. Simó Gras Solé, qui segons s’anunciava aquest dimecres, serà el nou plebà de la Parròquia de Santa Maria la Major de Montblanc i rector de les parròquies de Sant Jaume Apòstol de la Guàrdia dels Prats, de Sant Joan Evangelista de Lilla, de Sant Salvador de Prenafeta, de Sant Salvador de Rojals i de Sant Martí de Vilaverd.
L’Arquebisbat per altra banda, amb el seu relleu com a plebà, ha nomenat Mn. Albert Palacín capellà de la Comunitat de la Sagrada Família - Casa Sant Josep dels Germans de les Escoles Cristianes.
Des de fa ja setmanes, han estat varies les entitats, persones i altres, que han intentat fer pressió per tal de que Mn. Albert Palacín pogués continuar al capdavant de la plebanía montblanquina un any més almenys, per tal de poder viure en el càrrec les festes grans de la Serra, sense però, que l’Arquebisbat s’hagi fet cap mena de cas.
L’Arquebisbat per altra banda, amb el seu relleu com a plebà, ha nomenat Mn. Albert Palacín capellà de la Comunitat de la Sagrada Família - Casa Sant Josep dels Germans de les Escoles Cristianes.
Des de fa ja setmanes, han estat varies les entitats, persones i altres, que han intentat fer pressió per tal de que Mn. Albert Palacín pogués continuar al capdavant de la plebanía montblanquina un any més almenys, per tal de poder viure en el càrrec les festes grans de la Serra, sense però, que l’Arquebisbat s’hagi fet cap mena de cas.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
