La junta directiva de la UE Santa Coloma dimiteix i podria no haver-hi futbol aquesta temporada

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La UE Santa Coloma traspassa una crisi. El seu president anunciava a mitja setmana la seva dimissió. Jaume Plaza, que portava deu anys al càrrec decidia presentar la seva dimissió. Amb ell, la resta de junta directiva decidia seguir els seus passos i també plegar, deixant d’aquesta manera un buit al club.
El club, que compta amb més de 100 socis, ja ha enviat una carta explicant la situació que traspassa l’entitat. Si no es presenta una candidatura, no hi haurà futbol al poble.
S’obre un període d’unes setmanes perquè algun dels seus socis presenti candidatura. Si finalment no és així, aquesta propera temporada, la 2015-2016, l’entitat no entraria en competició i cap dels seus sis equips (un sènior i cinc de la base) no jugarien.
“Encara hi ha marge de maniobra”, deia Plaza. “Hi ha temps suficient per si algun soci ho vol tirar endavant ho pugui fer”. Per això, explicava ja l’expresident que s’ha pres la decisió abans del mes d’agost.
D'altra banda, qui havia de ser l’entrenador de la UE Santa Coloma aquesta temporada, Morató -de l’Espluga de Francolí-, ja ha anunciat a la directiva sortint que no esperarà el que passi. Buscarà un nou destí. Morató venia del juvenil de Primera Divisió de l’EF Tàrrega. Pel que fa a la plantilla, alguns jugadors ja han anunciat que no seguiran la temporada que ve.
El club, que compta amb més de 100 socis, ja ha enviat una carta explicant la situació que traspassa l’entitat. Si no es presenta una candidatura, no hi haurà futbol al poble.
S’obre un període d’unes setmanes perquè algun dels seus socis presenti candidatura. Si finalment no és així, aquesta propera temporada, la 2015-2016, l’entitat no entraria en competició i cap dels seus sis equips (un sènior i cinc de la base) no jugarien.
“Encara hi ha marge de maniobra”, deia Plaza. “Hi ha temps suficient per si algun soci ho vol tirar endavant ho pugui fer”. Per això, explicava ja l’expresident que s’ha pres la decisió abans del mes d’agost.
D'altra banda, qui havia de ser l’entrenador de la UE Santa Coloma aquesta temporada, Morató -de l’Espluga de Francolí-, ja ha anunciat a la directiva sortint que no esperarà el que passi. Buscarà un nou destí. Morató venia del juvenil de Primera Divisió de l’EF Tàrrega. Pel que fa a la plantilla, alguns jugadors ja han anunciat que no seguiran la temporada que ve.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
