Arriba el primer maridatge de vins i patés a Montbrió de la Marca

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dissabte 1 d’agost Montbrió de la Marca estrena un nova celebració, es tracta del primer maridatge de vins i patés.

Les activitats s’han programat de 7 de la tarda a 10 de la nit i consistiran amb el maridatge de diferents patés elaborats artesanalment a Montbrió de la Marca amb vins de la DO Conca de Barberà. Aquests maridatges es faran a l’entrada d’algunes de les cases de la població, concretament en vuit cases. A més, durant les hores que durarà la festa també hi i haurà actuacions musicals.

Així, seran vuit els patés diferents que es podran degustar i també seran vuit els vins de les cooperatives Portell i Rosa Maria Torres els que es maridaran. En cada indret es comptarà amb una explicació de l’enòleg sobre el maridatge.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres