Èxit de participació en el desè aniversari de Faistiu a l’Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest estiu s’ha celebrat la desena edició de la Setmana de la Joventut de l’Espluga de Francolí. L’Associació Juvenil Auvënguen, l’Ajuntament de l’Espluga i el Punt d’Informació Juvenil en col·laboració amb diferents entitats espluguines, s’han encarregat d’organitzar Faistiu 2015.
Enguany s’ha arribat a la desena edició i per festejar-la s’han preparat diferents actes. El més important es va dur a terme el passat dissabte 25 de juliol a les 7 de la tarda amb la inauguració del local de joves que l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí ha cedit a l’Associació Juvenil Auvënguen.
La setmana va començar diumenge 19 de juliol amb la 3a edició de la Triatló i el concurs de paelles, un dels actes més multitudinaris de Faistiu. Com en les passades edicions durant tota la setmana s’han dut a terme diferents activitats a la plaça Montserrat Canals. Es podia adquirir l’abonament que incloïa diferents activitats i la samarreta. Els tallers, les activitats i els concerts han tingut una bona resposta per part del públic, que ha celebrat especialment les noves propostes d’enguany. Tot i que el Faistiu va néixer pensant en millorar l’oferta lúdica per als joves d’entre 14 i 30 anys, la majoria d’activitats són aptes per a un públic familiar, d’aquesta manera s’aprofita al màxim els dies de festa i diversió que cada estiu inunden la vila.
Enguany s’ha arribat a la desena edició i per festejar-la s’han preparat diferents actes. El més important es va dur a terme el passat dissabte 25 de juliol a les 7 de la tarda amb la inauguració del local de joves que l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí ha cedit a l’Associació Juvenil Auvënguen.
La setmana va començar diumenge 19 de juliol amb la 3a edició de la Triatló i el concurs de paelles, un dels actes més multitudinaris de Faistiu. Com en les passades edicions durant tota la setmana s’han dut a terme diferents activitats a la plaça Montserrat Canals. Es podia adquirir l’abonament que incloïa diferents activitats i la samarreta. Els tallers, les activitats i els concerts han tingut una bona resposta per part del públic, que ha celebrat especialment les noves propostes d’enguany. Tot i que el Faistiu va néixer pensant en millorar l’oferta lúdica per als joves d’entre 14 i 30 anys, la majoria d’activitats són aptes per a un públic familiar, d’aquesta manera s’aprofita al màxim els dies de festa i diversió que cada estiu inunden la vila.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
