Designats els representants de l'Ajuntament de Montblanc al Consorci del Museu Comarcal de la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest passat dimecres 29 de juliol el Ple de l'Ajuntament de Montblanc va aprovar per unanimitat el nom dels representants del consistori montblanquí al Consorci del Museu Comarcal de la Conca de Barberà.
Els tres membres de la corporació municipal a l'esmentat consorci seran Josep Andreu, com a alcalde de Montblanc, Jordi Albalat, com a regidor de Cultura, i Roger Sosa, que compartirà el lloc amb Francesc Xavier Viñas. Per tant, aquests dos darrers regidors hi seran dos anys cada un.
A la junta general del Consorci del Museu Comarcal de la Conca de Barberà també hi ha dos representants del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, dos membres de l'Associació Museu Arxiu de Montblanc i comarca, un representant de l'Ajuntament de Solivella i un membre de la Fundació del Museu del Pessebre.
Els tres membres de la corporació municipal a l'esmentat consorci seran Josep Andreu, com a alcalde de Montblanc, Jordi Albalat, com a regidor de Cultura, i Roger Sosa, que compartirà el lloc amb Francesc Xavier Viñas. Per tant, aquests dos darrers regidors hi seran dos anys cada un.
A la junta general del Consorci del Museu Comarcal de la Conca de Barberà també hi ha dos representants del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, dos membres de l'Associació Museu Arxiu de Montblanc i comarca, un representant de l'Ajuntament de Solivella i un membre de la Fundació del Museu del Pessebre.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
