L’A.E. Blancafort al Canigó

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dissabte 25 de juliol, un grup de La AE Blancafort de totes les edats, format per el Vicens, Jordi, Juliana, Elena, David, Pau E., Sonia, Pau M., Jan I Oscar, van pujar als cotxes per anar cap a fer el mític cim del Canigó en terres franceses.
Es va anar a dormir al Refugi de Cortalets on hi vàrem arribar després d’una pista de 23 km interminables que ens va fer arrivar tard a l’hora de sopar al refugi.
Després de la divertida experiència dels petits per dormir tots junts, ens vàrem despertar aviat per enfilar el cim que el teniem a la vista des de la mateixa sortida del refugi.
La pujada va ser tranquila I còmode per tots, amb el plaer final de tocar la creu, fer-se la foto I llegir els poemes de Verdaguer I Llach.
La nota curiosa va ser el fet de trobar-nos uns nuvis fent-se fotos al mateix cim.
La baixada també tranquila amb la feina feta fins els cotxes per enfilar el camí de retorn a casa.
Es va anar a dormir al Refugi de Cortalets on hi vàrem arribar després d’una pista de 23 km interminables que ens va fer arrivar tard a l’hora de sopar al refugi.
Després de la divertida experiència dels petits per dormir tots junts, ens vàrem despertar aviat per enfilar el cim que el teniem a la vista des de la mateixa sortida del refugi.
La pujada va ser tranquila I còmode per tots, amb el plaer final de tocar la creu, fer-se la foto I llegir els poemes de Verdaguer I Llach.
La nota curiosa va ser el fet de trobar-nos uns nuvis fent-se fotos al mateix cim.
La baixada també tranquila amb la feina feta fins els cotxes per enfilar el camí de retorn a casa.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
