L’empresari vinícola Miguel Torres ofereix el pregó de la Festa Major de Vimbodí i Poblet

Resta de pobles

Instant del pregó, aquest dimecres al vespre
Instant del pregó, aquest dimecres al vespre
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dimecres al vespre Vimbodí i Poblet encetava oficialment la seva Festa Major amb el pregó que va oferir l’empresari vinícola Miguel Torres, president del reconegut celler del mateix nom. Torres, en el seu pregó, va destacar la necessitat de respectar el medi ambient per tal de preservar el futur del territori.

L’acte tenia lloc cap a les vuit del vespre, a la plaça Major de Vimbodí i Poblet. En un acte on nombroses persones omplien la plaça i, entre elles, representació del consistori com l’alcalde, Joan Güell i els regidors i regidores que acompanyaven el pregoner d’enguany.

Abans del seu pregó d’inici de la Festa Major, Miguel Torres va signar el llibre d’honor de la vila i l’alcalde i regidor de Vimbodí i Poblet el van obsequiar amb el llibre “Història de Vimbodí i Poblet, de recent publicació, i amb un colorista porró de vidre bufat elaborat pel mestre vidrier del Museu del Forn del Vidre.

A més del pregó, aquest primer dia de Festa Major es va celebrar un concert amb el grup Trams. A partir d’aquí vindran tota la resta d’actes de la Festa Major que es desenvoluparan fins el diumenge 9 d’agost.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres