Els Amics dels Gegants de Montblanc tornen a viatjar cap a Leganés

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest divendres 7 d’agost a la nit, i fins diumenge, els Amics dels Gegants de Montblanc retornen a terres madrilenyes, amb motiu de la XV Fiesta de Gigantes y Gigantas de Leganés.
Ara fa 15 anys els Amics dels Gegants van apadrinar a la “Compañía de Gigantes de Leganés”. Des de llavors, naixia una amistat entre les dues colles, que s’ha fet evident amb la participació en molts esdeveniments, tant a Leganés com a Montblanc.
10 anys després de la darrera estada a Leganés, hi tornen aquest cap de setmana, però serà la primera vegada que els visiten amb els Veguers i la Mulasseta de Montblanc. Un total de 39 montblanquins seran els encarregats de portar aquesta representació.
Ara fa 15 anys els Amics dels Gegants van apadrinar a la “Compañía de Gigantes de Leganés”. Des de llavors, naixia una amistat entre les dues colles, que s’ha fet evident amb la participació en molts esdeveniments, tant a Leganés com a Montblanc.
10 anys després de la darrera estada a Leganés, hi tornen aquest cap de setmana, però serà la primera vegada que els visiten amb els Veguers i la Mulasseta de Montblanc. Un total de 39 montblanquins seran els encarregats de portar aquesta representació.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
