L’Obra Social “la Caixa” i Aprodisca signen un conveni pel “Programa de Millora en el suport de les famílies”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat divendres dia 31 de juliol l’Obra Social “la Caixa” i Aprodisca varen signar un conveni que s’emmarca dins del Programa de millora en el suport a les famílies de la Fundació Tutelar que compta amb l’entitat de Montblanc i que tindrà una durada de dotze mesos.

La signatura d’aquest conveni ha estat realitzada pel Sr. Alexis Gómez, director d’Institucions de CaixaBank actuant en nom i representació de la Fundació Bancària “la Caixa”; el Sr. Biel Secall, director de l’oficina de Montblanc, i la Sra. Carme Sureda gerent d’Aprodisca.

Aquest conveni té per objectiu afavorir el desenvolupament de les diverses activitats de caràcter cultural i social que l’entitat duu a terme en el desenvolupament del seu objecte fundacional, amb una aportació econòmica a favor de l’entitat de 4.500 €.

El programa incideix en donar suport, assessorament i acompanyament a les famílies que tenen al seu càrrec a persones amb discapacitat intel·lectual, física i/o amb malaltia mental, amb risc d’exclusió social i també a persones grans amb discapacitat.

La Fundació Tutelar d’Aprodisca és una entitat privada sense ànim de lucre que té com a objectiu desenvolupar funcions de protecció social, jurídica i econòmica per a persones en situacions de dependència, donant resposta a la necessitat de comptar amb un servei de tutela de proximitat vinculat al territori que ofereixi una alternativa futura i de protecció per als seus familiars, que promogui la constitució de tuteles i que assumeixi les funcions de tutor o administrador patrimonial, amb una tasca d’administració i guarda dels béns de la persona i de garantia de l’exercici dels seus drets, tot vetllant perquè aquestes tinguin la màxima qualitat de vida orientada a la promoció de l’autonomia personal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres