Sisena edició dels concerts d’estiu del Castell de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els propers 14 i 15 d’agost tindrà lloc al castell de Barberà de la Conca la sisena edició dels concerts d’estiu del Castell de Barberà. Aquests concerts estan organitzats pels Amics del Castell de Barberà de la Conca i compten amb el suport de l’Ajuntament de Barberà de la Conca, dels Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat de Catalunya i del celler Carles Andreu.
El primer concert, que es farà el divendres 14 d’agost, a les 22 h, a la capella del castell, anirà a càrrec de la soprano Neus Roig i del pianista Vicente David Martin, que interpretaran obres de Händel, Bellini, Rossini, Verdi, Couperin, Saint-Saens, Fauré i Donizetti, entre altres.
El segon concert, que es farà el dissabte 15 d’agost, a les 22 h, a la capella del castell, anirà a càrrec dels mateixos intèrprets, acompanyats en aquesta ocasió pel baríton Lluís Martínez-Agudo, que interpretaran obres de Mozart, Donizetti, Gimenez i M. Nieto, Moreno Torroba, A.Barbieri, Serrano, entre altres.
Les entrades-donatiu als concerts costen 5 € (3 € per als socis dels Amics del Castell) i es poden adquirir de manera anticipada a l’Ajuntament de Barberà de la Conca o el mateix dia del concert.
En acabar els concerts es podrà degustar una copa de cava del celler Carles Andreu.Les entrades-donatiu als concerts costen 5 € (3 € per als socis dels Amics del Castell) i es poden adquirir de manera anticipada a l’Ajuntament de Barberà de la Conca o el mateix dia del concert.
En acabar els concerts es podrà degustar una copa de cava del celler Carles Andreu.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
