Condemnen a una banda de traficants de drogues que s’havien escapat d’un dispositiu per aturar-los a la sortida de l’autopista de Montblanc

A la sortida de l’autopista AP-2 de Montblanc, el 27 de febrer de l’any 2009 es va preparar un dispositiu per aturar-los.
A la sortida de l’autopista AP-2 de Montblanc, el 27 de febrer de l’any 2009 es va preparar un dispositiu per aturar-los. | Marc Lladó
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de Tarragona ha condemnat sis persones -veïns de Tarragona- per formar part d’una banda que traficava droga per Tarragona. Les condemnes han estat de cinc anys de presó a tres detinguts i d’un any i mig als dos restants, a més de multes que oscil·len entre els 270  i els 100.000 euros.
 

La banda va anar a Madrid a comprar cocaïna. Allí van llogar un vehicle -un Seat Ibiza- on hi van posar la droga. En la tornada, cada membre anava en un cotxe diferent per despistar i per avisar-se mútuament en cas d’algun problema.
 

A la sortida de l’autopista AP-2 de Montblanc, el 27 de febrer de l’any 2009 es va preparar un dispositiu per aturar-los. Però el conductor del  Seat Ibiza es va adonar de la presència policial i en comptes d’aturar-se va accelerar, amb la intenció d’envestir l’agent. Aquest va haver de saltar per salvar-se del cop. El traficant va trencar la barrera del peatge i va esquivar els cotxes policials, i es va iniciar una persecució  per la C-14 en direcció a la Riba i a Alcover.
 

La cocaïna decomissada eren tres quilos d’una puresa del 70%, que en el preu del mercat el seu valor ascendia a més de 163.000 euros.

 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres