La candidatura de Junts pel Sí de Tarragona, amb Ferran Civit a la llista, es presentarà a Valls

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La candidatura de Junts pel Sí de Tarragona es presentarà de manera oficial a Valls, segons ha pogut saber aquest setmanari de fonts oficials de la llista.
La presentació serà el proper dissabte 29 d’agost a dos quarts de vuit del vespre. El lloc encara està per concretar, tot i que ha de ser un lloc tancat i que pugui albergar un nombre important de persones -entre les set-centes i el miler-. Això fa que únicament es pugui fer o al Centre Cultural o a la Sala Kursaal.
En aquest acte hi ha confirmada l’assistència del cap de llista per Barcelona, Raül Romeva, de Carme Forcadell, d’Artur Mas i de Josep Rull per CDC o de Marta Rovira per ERC. També es comptarà amb els components de tots els membres de la llista de Tarragona, encapçalada per Germà Bel, Montserrat Palau, Albert Batet i Ferran Civit.
"Fes-te candidat pel Si" es presenta aquest dissabte 22 d'agost a Tarragona
Junts pel Sí presentarà la campanya "Fes-te candidat pel Sí" i els candidats de la demarcació de Tarragona aquest dissabte a les 19.30h a Tarragona, al passeig de les Palmeres.
El propi Romeva tancarà la presentació de Tarragona, després dels quatre primers llocs de la demarcació: Germà Bel, Montserrat Palau, Albert Batet i Ferran Civit.
La presentació serà el proper dissabte 29 d’agost a dos quarts de vuit del vespre. El lloc encara està per concretar, tot i que ha de ser un lloc tancat i que pugui albergar un nombre important de persones -entre les set-centes i el miler-. Això fa que únicament es pugui fer o al Centre Cultural o a la Sala Kursaal.
En aquest acte hi ha confirmada l’assistència del cap de llista per Barcelona, Raül Romeva, de Carme Forcadell, d’Artur Mas i de Josep Rull per CDC o de Marta Rovira per ERC. També es comptarà amb els components de tots els membres de la llista de Tarragona, encapçalada per Germà Bel, Montserrat Palau, Albert Batet i Ferran Civit.
"Fes-te candidat pel Si" es presenta aquest dissabte 22 d'agost a Tarragona
Junts pel Sí presentarà la campanya "Fes-te candidat pel Sí" i els candidats de la demarcació de Tarragona aquest dissabte a les 19.30h a Tarragona, al passeig de les Palmeres.
El propi Romeva tancarà la presentació de Tarragona, després dels quatre primers llocs de la demarcació: Germà Bel, Montserrat Palau, Albert Batet i Ferran Civit.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
