Segona festa del Barri de Montserrat de Montblanc d'ençà de la recuperació

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dissabte 22 d’agost el Barri de Montserrat ha organitzat la seva particular Festa, una festa que antigament ja es celebrava i que després de gairebé 20 anys, es va aconseguir fer renéixer l'any passat.

Els actes s'han realitzat durant la tarda d'aquest dissabte 22 d’agost amb traca, cercavila, jocs, etc. A les vuit del vespre es celebrava la missa del barri, oficiada per Mn. Albert Palacín, i tot seguit, es comptava amb l'actuació dels Gegants del Barri.

El darrer acte per celebrar aquesta festa del Barri de Montserrat de Montblanc era el sopar popular, aquest es feia al pati del Col·legi Mare de Déu de la Serra (Les Monges) i comptava amb un bon nombre de veïns i veïnes.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres