L’Espluga celebra aquest cap de setmana el BRINDA’M VI, la 45a Festa de la Verema

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest cap de setmana l’Espluga de Francolí celebra la 45a edició de la Festa de la Verema, anomenada des de l’any passat BRINDA’M VI.

Aquest any són diverses les novetats que s’hi presenten, entre les que destaca una carpa on es faran tasts i presentacions de la mà d’experts.

La inauguració es farà el dissabte a les set del vespre. Aquesta anirà a càrrec de Jordi Bort, director general de l’INCAVI, i de les autoritats.
 
A partir d’aquí seguiran diversos actes que s’han programat al llarg del cap de setmana, a més de la mostra de vins i les degustacions que hi haurà als estands de la plaça. Es farà, per exemple, el BRINDA’M TAST, a càrrec de Josep Pelegrín. Dissabte també hi haurà el BRINDA’M MÚSICA amb l’actuació de Tarragonako Txlaparta Eskola, el BRINDA’M MOST, la piada i obtenció del primer most de la collita 2015, o el BRINDA’M COUNTRY, amb l’actuació de la Black Rider Country Band.

Pel que fa al diumenge, es farà la desena trobada i intercanvi de plaques de cava, el BRINDA’M RITME, organitzat per la Batucada dels Diables de l’Espluga de Francolí i el BRINDA’M MÚSICA, amb l’actuació de Carla&Laia.

També convé dir que divendres s’ha programat la segona edició del BRINDA’M BACCUS, la unió del vi, la gastronomia i la festa. Es maridarà, durant el sopar, una selecció de vins i caves de la comarca amb sis tapes d’alta cuina.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres