Acord per garantir la continuïtat de l’Espluga FM Ràdio

L'Espluga de Francolí

Imatge dels estudis de l'emissora local
Imatge dels estudis de l'emissora local
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els tres grups municipals que actualment es troben a l’Ajuntament de l’Espluga (Convergència, SOM Espluga-Acord Municipal i Candidatura de Progrés) han arribat a un acord amb l’equip de col·laboradors de l’Espluga FM Ràdio per assegurar la continuïtat de l’emissora local.

Segons s’apunta en un comunicat de la Regidoria d’Informació i Comunicació del consistori espluguí, després de les diferents reunions al llarg de l’últim mes, i havent-hi aportat cadascú les seves propostes i aportacions, ha estat possible consensuar i confeccionar un document compartit que reflexa el nou model de l’emissora municipal, l’Espluga FM Ràdio. D’aquesta manera, al ple d’aquest mes d’agost, es compta aprovar amb caràcter d’urgència les normes reguladores de l’organisme de gestió i control de l’emissora municipal de ràdio, amb la finalitat que aquesta pugui tornar a la seva activitat i a emetre la seva programació habitual.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres