45a edició de la Festa de la Verema, ara Brinda’m vi

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest cap de setmana es viu una nova edició de la Festa de la Verema, la festa de la Denominació d’Origen Conca de Barberà des de l’any passat denominada Brinda’m vi.

Al vespre d’aquest dissabte es feia la inauguració de la fira a càrrec del director general de l’INCAVI, Jordi Bort. També hi prenien part diferents autoritats del consistori espluguí, tots ells, donant un tomb i visitants els diferents estands de cellers, restaurants, etc.

El recinte firal de la Festa de la Verema es troba a la plaça Montserrat Canals de l’Espluga de Francolí, indret que enguany, com a novetat, acull una carpa on hi tenen lloc les mostres o xerrades més professionals. Concretament a les vuit del vespre el millor sommelier de Catalunya dels anys 2014 i 2015, Josep Pelegrín, hi realitzava un tast de vins.

Paral·lelament a la fira es compta amb un programa d’actes que inclou espectacles de música, la piada per obtenir el primer most de la collita 2015 o la trobada de plaques de cava. Els actes hi prenen part fins les deu de la nit d’aquest diumenge 30 d’agost.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres