Vilanova de Prades celebra la cinquena edició del Recital de Poesia

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dissabte dia 22 d’agost la Sala del Casal de la localitat va acollir el Recital de Poesia de Vilanova, que enguany arribava a la seva cinquena edició.

Més d’un centenar de vilanovins i vilanovines van poder gaudir durant el ja consolidat recital de poesies i cançons, que aquest any se celebrava a la Sala del Casal, enlloc de l’església de Sant Salvador.

L’alcalde de la localitat, Artur Miró, va obrir amb un parlament el recital, que aquest any dedicava la seva primera part a cançons d’autors catalans o versionades per autors catalans com J. M. Serrat, Ll. Llach, M. M. Bonet o Raimon i una segona part dedicada íntegrament a Ovidi Montllor, amb cançons com La fera ferotge, Pare, Carta a casa..., totes elles recitades per la veïna Angelina Marcè Martí, acompanyada de Fàtima Miró Vega, al piano, i de Xavier Amorós Gabarrón, Gemma López Molina, Adrià García Alegre, Maria Fernández Miró i Anna Hernández Ventura.

El Recital va acabar amb una menció especial a Papasseït, amb el poema Dóna’m la mà, i amb el Cant dels ocells, tal com va començar.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres