L’Schola Cantorum Sant Miquel serà present a la Missa de TVE2 - Sant Cugat

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Igual que en edicions passades, el grup de cant gregorià de Montblanc, Schola Cantorum Sant Miquel, participarà, si Déu vol, el proper diumenge dia 6 de setembre a la Missa que TVE2 retransmet en directe els diumenges i festius a dos quarts d’onze des del convent de les Monges Dominiques de Sant Cugat del Vallès.
Hi ha previst, com és costum quan els gregorians fan una actuació d’aquest tipus, de fer també una visita cultural i comunicar-ho a aquelles persones que vulguin participar a tots els actes d’aquest diumenge dia 6, de forma voluntària. Per aquest motiu, en alguns llocs trobareu el cartell que anuncia aquesta actuació i, si voleu venir amb el grup, està previst el següent programa:
- Sortida amb autocar a les set.
- Esmorzar a dos quarts de nou a les instal·lacions de TVE2 – Sant Cugat
- Participació a la missa en el convent de les Monges Dominiques, a dos quarts d’onze.
- Seguidament, visita guiada pel Convent – Monestir de Pedralbes – Barcelona
- Dinar al restaurant Buffet l’Escut de Vallirana.
- Tornada a Montblanc
El preu total de la sortida, per aquells que hi vulgueu participar, serà de 30 euros tot inclòs. Per apuntar-vos cal que mireu els telèfons i els membres del grup que hi ha en el cartell anunciador.
Ja és la tercera vegada que l’Schola Cantorum participa en aquesta missa de TVE2, convidada pel seu coordinador, el periodista i escriptor Ignasi Miranda. Confiem en tenir una bona diada, una bona actuació un cop més i esperem que tots aquells que vulgueu acompanyar-nos us dirigiu a qualsevol membre del grup per reservar lloc.
Hi ha previst, com és costum quan els gregorians fan una actuació d’aquest tipus, de fer també una visita cultural i comunicar-ho a aquelles persones que vulguin participar a tots els actes d’aquest diumenge dia 6, de forma voluntària. Per aquest motiu, en alguns llocs trobareu el cartell que anuncia aquesta actuació i, si voleu venir amb el grup, està previst el següent programa:
- Sortida amb autocar a les set.
- Esmorzar a dos quarts de nou a les instal·lacions de TVE2 – Sant Cugat
- Participació a la missa en el convent de les Monges Dominiques, a dos quarts d’onze.
- Seguidament, visita guiada pel Convent – Monestir de Pedralbes – Barcelona
- Dinar al restaurant Buffet l’Escut de Vallirana.
- Tornada a Montblanc
El preu total de la sortida, per aquells que hi vulgueu participar, serà de 30 euros tot inclòs. Per apuntar-vos cal que mireu els telèfons i els membres del grup que hi ha en el cartell anunciador.
Ja és la tercera vegada que l’Schola Cantorum participa en aquesta missa de TVE2, convidada pel seu coordinador, el periodista i escriptor Ignasi Miranda. Confiem en tenir una bona diada, una bona actuació un cop més i esperem que tots aquells que vulgueu acompanyar-nos us dirigiu a qualsevol membre del grup per reservar lloc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
