Montblanquins i vimbodinencs al programa de TV3, Gent de món

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El programa de TV3, Gent de món, sobre persones que viatgen a diferents països, va emetre aquest passat diumenge 30 d’agost a la nit el seu reportatge sobre Romania, en el que hi prenien part veïns i veïnes de la Conca de Barberà, concretament, de Montblanc i de Vimbodí i Poblet.
Alguns dels protagonistes del programa, com es va poder veure, eren el Joan Palau de Vimbodí i Poblet. Una persona que definien com que li agrada discutir de futbol i botifarra i el qual, en alguna ocasió del viatge, prefereix quedar-se a l’autobús enlloc de veure monestirs ja que, hi explicava, ell ja va a Poblet.
Uns altres conquencs que també es van poder veure en aquest reportatge van ser el matrimoni format pel Joan Anton Font i la Carme Giné, de Montblanc. Ell fins i tot en un moment del viatge es vesteix de l’època i comenta que seria un vestit que podria utilitzar per la Setmana Medieval de Montblanc.
Podeu veure el vídeo clicant aquí.
Alguns dels protagonistes del programa, com es va poder veure, eren el Joan Palau de Vimbodí i Poblet. Una persona que definien com que li agrada discutir de futbol i botifarra i el qual, en alguna ocasió del viatge, prefereix quedar-se a l’autobús enlloc de veure monestirs ja que, hi explicava, ell ja va a Poblet.
Uns altres conquencs que també es van poder veure en aquest reportatge van ser el matrimoni format pel Joan Anton Font i la Carme Giné, de Montblanc. Ell fins i tot en un moment del viatge es vesteix de l’època i comenta que seria un vestit que podria utilitzar per la Setmana Medieval de Montblanc.
Podeu veure el vídeo clicant aquí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres

