Montblanquins i vimbodinencs al programa de TV3, Gent de món

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El programa de TV3, Gent de món, sobre persones que viatgen a diferents països, va emetre aquest passat diumenge 30 d’agost a la nit el seu reportatge sobre Romania, en el que hi prenien part veïns i veïnes de la Conca de Barberà, concretament, de Montblanc i de Vimbodí i Poblet.

Alguns dels protagonistes del programa, com es va poder veure, eren el Joan Palau de Vimbodí i Poblet. Una persona que definien com que li agrada discutir de futbol i botifarra i el qual, en alguna ocasió del viatge, prefereix quedar-se a l’autobús enlloc de veure monestirs ja que, hi explicava, ell ja va a Poblet.

Uns altres conquencs que també es van poder veure en aquest reportatge van ser el matrimoni format pel Joan Anton Font i la Carme Giné, de Montblanc. Ell fins i tot en un moment del viatge es vesteix de l’època i comenta que seria un vestit que podria utilitzar per la Setmana Medieval de Montblanc.

Podeu veure el vídeo clicant aquí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres