Un veí de Montblanc va morir dilluns en un sinistre viari a les Borges del Camp

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Servei Català de Trànsit (SCT) informa que aquest passat dilluns 31 d’agost, a la tarda, es va registrar un sinistre viari mortal al punt quilomètric 65 de la C-242 a les Borges del Camp (Baix Camp). Els Mossos d’Esquadra van rebre l’avís a les 18.35 h.
Per causes que encara s’estan investigant, el conductor i únic ocupant d’una motocicleta, Carlos M. S., de 38 anys d’edat i amb veïnatge a Montblanc, va morir com a conseqüència de la sortida de via del vehicle de dues rodes en què viatjava.
Arran del sinistre es van activar dues patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat, i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Per causes que encara s’estan investigant, el conductor i únic ocupant d’una motocicleta, Carlos M. S., de 38 anys d’edat i amb veïnatge a Montblanc, va morir com a conseqüència de la sortida de via del vehicle de dues rodes en què viatjava.
Arran del sinistre es van activar dues patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat, i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
