“El Camí de la Papallona”, relat d’autosuperació de Noe Gaya, al Museu de la Vida Rural

L'Espluga de Francolí

Portada del llibre
Portada del llibre
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper divendres 4 de setembre, a les set de la tarda, es presentarà al Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí el llibre "El Camí de la Papallona" de Noe Gaya. S’encarregaran de la presentació, al costat de la família de l’autora i els responsables de l’editorial Stendhal, la periodista Mònica Terribas i Ferran Civit i Martí.

El Camí de la Papallona és el relat en primera persona de l’experiència d’autosuperació de l’espluguina Noe Gaya després de patir un greu accident de cotxe en la seva joventut que li va provocar una paràlisi gairebé total (tetrapèsia epàstica). Com ella mateixa explica en la introducció del llibre “parla dels sentiments, emocions, sensacions que s’han anat despertant en mi a partir de l’accident que vaig tenir un 28 de maig del 2000, el dia que vaig tornar a néixer”. Quinze anys després de l’accident, l’autora se sent amb forces per tirar la vista enrere i transmetre els canvis que han ocorregut a la seva vida, tant en l’aspecte físic com en el psicològic, des d’un punt de vista positiu, amb el desig, segons les seves paraules, “que el meu llibre serveixi per despertar el cor de moltes persones”. De la mateixa manera ho expressa el divulgador científic Eduard Punset al pròleg que ha escrit per al llibre “cada cop que llegeixo les reflexions de la Noe, em quedo fascinat per la imparable capacitat que tenim els humans de mirar cap al futur amb optimisme, fins i tot en els moments de major adversitat”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres