Els municipis de la Conca de Barberà compromesos a elaborar un Pla d’Acció per a l’Energia Sostenible

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els municipis adherits el Pacte d’Alcaldes s’han compromès a  elaborar un Pla d’Acció per a l’Energia Sostenible (PAES) del municipi que serà l’eina que els guiarà a arribar al 2020 amb un 20% menys de les emissions de gasos d’efecte hivernacle (GEH) respecte el 2005.  Els primers municipis de la Conca de Barberà que han començat els treballs són Barberà de la Conca, Blancafort, l'Espluga de francolí, Pira, Rocafort de Queralt, Sarral, Savallà del comtat, Solivella, Vallfogona de Riucorb, Vilanova de Prades i Vimbodí i Poblet.

El PAES és un dels elements fonamentals per aconseguir els objectius que marca el “Pacte d’Alcaldes”, iniciativa de la Comissió Europea que impulsa la lluita contra el canvi climàtic a nivell local.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres