Ja està completament a la vista la façana de l'antic Hospital de Santa Magdalena

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L'Ajuntament de Montblanc ha procedit aquesta setmana a portar a terme l'enderroc d'un immoble situat al C/Raval de Santa Anna, 16, a tocar amb l'Antic Hospital de Santa Magdalena. Un edifici, propietat municipal des de l'any 2011, que havia estat una antiga fàbrica de vinagre.

Amb aquesta actuació urbanística es pretén l'alliberament del 100% de la façana de l'Antic Hospital de Santa Magdalena, fet que comportarà la incorporació plena d'aquest monument al conjunt de patrimoni artístic medieval del municipi i es donarà continuïtat paisatgística i cultural entre el recinte emmurallat i el Pont Vell.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres