Amb la neteja dels entorns ja han començat les Festes de la Mare de Déu dels Torrents

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Vimbodí i Poblet ja ha encetat les Festes de la Mare de Déu dels Torrents i ho va fer el diumenge dia 30 d’agost amb la neteja dels entorns, a partir de les 8 del matí, que, una vegada finalitzada, va donar pas a un bon esmorzar popular entre els participants.
Aquest dissabte dia 5 de setembre s’encetaran els actes centrals de les Festes i ho faran a les deu de la nit, a l’ermita, amb una solemne vetlla marinada.
Diumenge dia 6, a dos quarts de dotze del migdia, començaran els actes amb un repic festiu de campanes, per continuar a les dotze del migdia amb una missa solemne concelebrada i, a l’acabar, ballada de sardanes.
A dos quarts de tres de la tarda arribarà un bon dinar de germanor amb sorteig, cantada d’havaneres i rom cremat gentilesa de l’Ajuntament i, al final, cant de la Salve, lletanies i els Goigs.
Dimarts dia 8 de setembre, a les set de la tarda, es celebrarà la Festa de la Nativitat de Maria amb una missa solemne.
Aquest dissabte dia 5 de setembre s’encetaran els actes centrals de les Festes i ho faran a les deu de la nit, a l’ermita, amb una solemne vetlla marinada.
Diumenge dia 6, a dos quarts de dotze del migdia, començaran els actes amb un repic festiu de campanes, per continuar a les dotze del migdia amb una missa solemne concelebrada i, a l’acabar, ballada de sardanes.
A dos quarts de tres de la tarda arribarà un bon dinar de germanor amb sorteig, cantada d’havaneres i rom cremat gentilesa de l’Ajuntament i, al final, cant de la Salve, lletanies i els Goigs.
Dimarts dia 8 de setembre, a les set de la tarda, es celebrarà la Festa de la Nativitat de Maria amb una missa solemne.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
