Amb la neteja dels entorns ja han començat les Festes de la Mare de Déu dels Torrents

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Vimbodí i Poblet ja ha encetat les Festes de la Mare de Déu dels Torrents i ho va fer el diumenge dia 30 d’agost amb la neteja dels entorns, a partir de les 8 del matí, que, una vegada finalitzada, va donar pas a un bon esmorzar popular entre els participants.

Aquest dissabte dia 5 de setembre s’encetaran els actes centrals de les Festes i ho faran a les deu de la nit, a l’ermita, amb una solemne vetlla marinada.

Diumenge dia 6, a dos quarts de dotze del migdia, començaran els actes amb un repic festiu de campanes, per continuar a les dotze del migdia amb una missa solemne concelebrada i, a l’acabar, ballada de sardanes.

A dos quarts de tres de la tarda arribarà un bon dinar de germanor amb sorteig, cantada d’havaneres i rom cremat gentilesa de l’Ajuntament i, al final, cant de la Salve, lletanies i els Goigs.

Dimarts dia 8 de setembre, a les set de la tarda, es celebrarà la Festa de la Nativitat de Maria amb una missa solemne.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres