Enriqueta Moix presenta ‘Remembrances d’una existència’

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest divendres 4 de setembre la montblanquina Enriqueta Moix i Maré ha presentat a Montblanc la seva darrera publicació, la novel·la Remembrances d’una existència, un llibre basat en fets reals.

La presentació s’ha fet a la Biblioteca Comarcal Conangle i Fontanilles, a les set de la tarda, i comptava amb la presència de Josep Andreu, alcalde de Montblanc; Josep Gomis, exconseller de la Generalitat, i Margarida Aritzeta, escriptora.

A Remembrances d’una existència l’autora parla de la dona que em la portar al món, que la va educar i que li va ensenyar a estimar. El llibre fa un recorregut a través de la malaltia de la Teresina Maré, el parkinson, que la va arribar a degenerar de tal manera que va passar a tenir una dependència total, fins a tal punt que va haver de ser traslladada a una residència.  A la residència va patir un desnonament per la mala administració de les directores i això va repercutir en la vida quotidiana dels residents i els seus familiars.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres