Comença la Festa Major a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els montblanquins i montblanquines saben que l’estiu sempre acaba amb bon peu, ja que després d’haver viscut totes les festes majors dels pobles del voltant resta per celebrar la que, per a ells, és la millor: la Festa Major de Montblanc.
Tot montblanquí i tota montblanquina viu uns actes de la festa més que altres. No hi ha dubte que el programa compta amb activitats per a tots els gustos, però tampoc no hi ha dubte que sempre hi ha l’acte per excel·lència, que és símbol de montblanquisme, i aquest no és altre que la Ballada del seguici popular.
Els actes ja han començat a celebrar-se, ja que n’hi ha de programats per abans i per després de la festa. Aquest cap de setmana, per exemple, tindran lloc actes destacats ja com la representació de l’obra de teatre “Un cel de plom”, la festa del soci del Casal Montblanquí o el concert vermut de gralles.
Dilluns podem dir que hi haurà el tret de sortida, ja que és el dia del pregó, enguany a càrrec de mossèn Albert Palacín. També podem destacar la primera ballada del seguici en aquesta festa major i, a la nit, una nova edició del Beu les Bèsties que acabarà amb la música de la Mitjanit.
Els actes seguiran dimarts i dimecres, dies per excel·lència de la Festa Major de Montblanc. Dies del ball del seguici a la plaça, desprès de l'ofici, i amb actes tot el dia per a tots els gustos.
Els actes però també seguiran dijous 10 de setembre i més endavant, amb els actes posteriors.
Tot montblanquí i tota montblanquina viu uns actes de la festa més que altres. No hi ha dubte que el programa compta amb activitats per a tots els gustos, però tampoc no hi ha dubte que sempre hi ha l’acte per excel·lència, que és símbol de montblanquisme, i aquest no és altre que la Ballada del seguici popular.
Els actes ja han començat a celebrar-se, ja que n’hi ha de programats per abans i per després de la festa. Aquest cap de setmana, per exemple, tindran lloc actes destacats ja com la representació de l’obra de teatre “Un cel de plom”, la festa del soci del Casal Montblanquí o el concert vermut de gralles.
Dilluns podem dir que hi haurà el tret de sortida, ja que és el dia del pregó, enguany a càrrec de mossèn Albert Palacín. També podem destacar la primera ballada del seguici en aquesta festa major i, a la nit, una nova edició del Beu les Bèsties que acabarà amb la música de la Mitjanit.
Els actes seguiran dimarts i dimecres, dies per excel·lència de la Festa Major de Montblanc. Dies del ball del seguici a la plaça, desprès de l'ofici, i amb actes tot el dia per a tots els gustos.
Els actes però també seguiran dijous 10 de setembre i més endavant, amb els actes posteriors.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
