Tres jugadors de l’escola del CF Montblanc, al Reus i al Nàstic

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Rubén, l’Èdgar i el Joel són tres nens d’onze anys que van començar amb quatre al CF Montblanc quan eren babies. Gràcies al seu esforç i a la teva tècnica van aconseguir que dos grans clubs, com són el Nàstic i el Reus, es fixessin en ells i, per tant, que formessin part de la seva plantilla. Així doncs, així va ser: el Rubén i el Joel van marxar al Nàstic com a benjamins de segon any i l’Èdgar al Reus també com a benjamí de segon any.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
