Montblanc segueix de Festa Major

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els montblanquins i montblanquines segueixen celebrant la seva festa major i així s'ha pogut veure aquest dimecres 9 de setembre al matí amb, igual que el dia 8, la plaça Major plena per gaudir de la ballada del seguici un cop aquest ha baixat de la celebració de l'Ofici Solemne a l'Església de Santa Maria. En aquesta celebració, a més, es feia el comiat de mossèn Albert Palacín, Plebà de Montblanc.
A la plaça s'ha pogut gaudir un cop més del ball del Drac, l'Àliga i la Mulassa, a més dels "Nanos" i els Gegants, aquest últims, els darrers en ballar sota el balcó de l'Ajuntament on hi eren presents les autoritats. Dos balls a ritme de l'Amparito Roca han posat el punt i final a la ballada d'aquesta diada. A la tarda, a partir de les sis, serà el torn de la cercavila del Seguici Petit.
A la plaça s'ha pogut gaudir un cop més del ball del Drac, l'Àliga i la Mulassa, a més dels "Nanos" i els Gegants, aquest últims, els darrers en ballar sota el balcó de l'Ajuntament on hi eren presents les autoritats. Dos balls a ritme de l'Amparito Roca han posat el punt i final a la ballada d'aquesta diada. A la tarda, a partir de les sis, serà el torn de la cercavila del Seguici Petit.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres


