L'alcalde de Montblanc, en observació a Joan XXIII

Els metges volen descartar cap problema cardíac

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

L’alcalde de Montblanc, Josep Andreu es troba des d’aquest matí en observació a l’àrea d’urgències del centre clínic tarragoní després de que ja des d’ahir dimarts, no es trobés prou bé. De fet, l’alcalde, ja no va assistir ahir dimarts a la Convidada dels Veguers després de notar símptomes que podrien obeir ben bé a una mena de crisi d’ansietat o bé, de problemes cardíacs. Avui dimecres a primera hora del matí, Josep Andreu ha anat al CAP de Montblanc a on immediatament, tot seguint els protocols, el servei sanitari ha decidit evacuar-lo en helicòpter cap a Joan XIII a on ha quedat en observació. Al llarg del dia d’avui li han anat fent diferents proves i, de moment, no se sap quan es podrà incorporar a les seves tasques, ja que encara no ha transcendit la causa del malestar que Andreu patia.

Fonts pròximes al batlle, han confirmat que es troba animat i de fet, es mostrava ansiós per tornar a unir-se als actes festius que aquests dies viu la Vila Ducal.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres