L'alcalde de Montblanc, en observació a Joan XXIII
Els metges volen descartar cap problema cardíac

L’alcalde de Montblanc, Josep Andreu es troba des d’aquest matí en observació a l’àrea d’urgències del centre clínic tarragoní després de que ja des d’ahir dimarts, no es trobés prou bé. De fet, l’alcalde, ja no va assistir ahir dimarts a la Convidada dels Veguers després de notar símptomes que podrien obeir ben bé a una mena de crisi d’ansietat o bé, de problemes cardíacs. Avui dimecres a primera hora del matí, Josep Andreu ha anat al CAP de Montblanc a on immediatament, tot seguint els protocols, el servei sanitari ha decidit evacuar-lo en helicòpter cap a Joan XIII a on ha quedat en observació. Al llarg del dia d’avui li han anat fent diferents proves i, de moment, no se sap quan es podrà incorporar a les seves tasques, ja que encara no ha transcendit la causa del malestar que Andreu patia.
Fonts pròximes al batlle, han confirmat que es troba animat i de fet, es mostrava ansiós per tornar a unir-se als actes festius que aquests dies viu la Vila Ducal.
