Barberà de la Conca viu el seu 11 de Setembre

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Barberà de la Conca no ha estat exempt de la celebració de l’11 de Setembre i, en aquest sentit, avui ha encetat els actes celebratius i reivindicatius a quarts de 10 del matí amb un bon esmorzar popular que ha aplegat diversa gent, tot i el dia plujós que hi ha hagut, ja que els paraigües han estat els protagonistes. Posteriorment, no han faltat els parlaments, que han anat a càrrec de l’ANC Conca de Barberà i, finalment, s’ha penjat, en un emotiu moment, l’estelada i s’han cantat els Segadors.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres


