Montblanc saluda el nou plebà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

En el marc de l’església de Santa Maria de Montblanc, un gran nombre de persones ha assistit a la que ha estat la missa de benvinguda a mossèn Simó Gras, nou plebà de Montblanc, que cal recordar substitueix en el seu càrrec a la històrica figura de mossèn Albert Palacín. 

L’ofici de benvinguda ha estat a la 1 del migdia i el nou plebà ha volgut posar-se a disposició i servei de tothom, davant aquest nou repte que té per davant.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres