L’ofrena floral al monument de Francesc Castellví i Obando marca l’11 de Setembre a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Una any més, Montblanc ha volgut reviure amb molt de sentiment i record els seus personatges més històrics que han lluitat per la identitat de la nostra cultura i el país i, en aquest sentit, a un quart de dotze del matí ha començat l’acte commemoratiu de la Diada Nacional del nostre país amb l’ofrena floral al monument a Francesc Castellví i Obando, davant la presència de les autoritats de la Vila Ducal i una bona presència de montblanquins i montblanquines que no s’han volgut perdre aquest esdeveniment previ a la gran cita a Barcelona. No ha faltat la bona actuació, també, de la Coral Flor de Lis.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres

