Actes diversos els viscuts a Pira per l'11 de Setembre

Una altra de les localitats de la Conca de Barberà que avui divendres ha celebrat la Diada Nacional del nostre país ha estat Pira, que iniciava els seus actes a les vuit del matí, amb la pujada a Roques Blanques per canviar i homenatjar la senyera, de la mà del Club Excursionista Bastó de Lluc. Arribada la comitiva, no ha faltat la col·locació de la senyera en el marc del passeig del Torrentill i, ja a quarts de dotze del migdia, ha destacat la inauguració d’un monòlit en memòria del Janet de Pira, sota una molt bona presència de veïns i veïnes.
Finalment, no han faltat tampoc la lectura poètica de la poetessa local, Ramona Amorós, i també un sentit concert amenitzat pels Dynamiks Band i els corresponents parlaments de les institucions i entitats pirenques, amb cant final dels Segadors.

