Solivella va celebrar la Diada Nacional

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els actes de la Diada a Solivella van començar a 2/4 de 10 del matí, a la sala d'actes de La Societat. Es van realitzar diversos actes com l'ofrena floral, els parlaments i el Cant dels Segadors.

A l'acte hi van assistir la corporació municipal, representants d'entitats i associacions. També els grallers Lus xipellis, l'hereu i la pubilla infantils i les pubilles majors. Hi van participaar un total de 120 persones. Tot seguit, un bon nombre de persones, es van traslladar fins el "coster" i, novament, va ser interpretat els cant dels Segadors a peu del matil que sosté l'estelada.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres