Ple de gom a gom en el sopar de comiat a mossèn Albert Palacín

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La societat civil montblanquina va saber respondre d’allò més al que va ser el sopar d’homenatge a una figura històrica dintre la societat montblanquina i de la Conca de Barberà, com és i ha estat mossèn Albert Palacín. Així, el pavelló del Casal Montblanquí es va omplir de gom a gom amb prop de 500 persones.

Un sopar ben emotiu de persones i autoritats que durant dècades han sabut valorat i estimar l’obra i el testimoniatge de mossèn Palacín.

 
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres