Ple de gom a gom en el sopar de comiat a mossèn Albert Palacín

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La societat civil montblanquina va saber respondre d’allò més al que va ser el sopar d’homenatge a una figura històrica dintre la societat montblanquina i de la Conca de Barberà, com és i ha estat mossèn Albert Palacín. Així, el pavelló del Casal Montblanquí es va omplir de gom a gom amb prop de 500 persones.
Un sopar ben emotiu de persones i autoritats que durant dècades han sabut valorat i estimar l’obra i el testimoniatge de mossèn Palacín.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
