Caravana d’autobusos cap a la Via Lliure per la República catala

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A quarts d’1 del migdia han sortit els diferents autobusos en direcció a Barcelona des de Montblanc i d’altres localitats de la Conca de Barberà. ANC Conca de Barberà ha omplert més de 1.000 places d’autocar per tal de que la presència dels homes i dones de la Conca de Barberà sigui ben visible en els trams 104 i 105 de la Via Lliure que es viurà a Barcelona.
L’ambient, a la sortida dels autocars, era entre festiu i com no, reivindicatiu, tot esperant viure una jornada ben històrica plegats, juntament amb la resta d’homes i dones provinents d’arreu el nostre país a Barcelona.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
