Els Amics dels Gegants de Montblanc actuen a St. Carles de la Ràpita

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Amics dels Gegants de Montblanc dissabte 12 de setembre varen viatjar fins al sud de Catalunya, amb motiu de la participació a la festa dels 25 anys dels gegants mariners de Sant Carles de la Ràpita.
A partir de migdia, la Plaça Carles III acollia l’arribada de les colles i la plantada de gegants que romandrien exposats fins a la tarda. En aquesta ocasió, els montblanquins van participar-hi amb els gegants vells, el Maties i la Montserrat junt amb el grup de grallers. Un total de 35 montblanquins van prendre part en aquesta nova sortida de la colla gegantera.
Al migdia, el dinar de totes les colles, que va aplegar a prop de 500 persones. I com en tot aniversari, no hi podia faltar el pastís i el brindis per aquests 25 anys dels gegants mariners de la Ràpita.
La pluja feu acte de presència durant unes horetes, però finalment a l’inici de la cercavila va haver-hi una treva i va premetre poder celebrar-se la trobada.
Els gegants de Sant Carles van comptar amb la participació d’una vintena de colles d’arreu de Catalunya, del País Valencià i de l’Aragó.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
