Ja es prepara la vintena trobada de Seat 600 a Montblanc

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
De cara al dia 4 d’octubre, Montblanc ja prepara la vintena edició de la Trobada de Seat 600.

Segons s’apunta al programa, enguany, després de deixar darrera Montblanc i la Conca de Barberà, s’endinsaran a la comarca veïna de les Garrigues, on hi passaran la jornada visitant el Museu Macià a les Borges Blanques i la històrica vila de l’Albi, on es visitarà la cooperativa agrícola i, també, on es dinarà.

Els actes començaran a les vuit del matí amb la concentració a la plaça Major i, tot seguit, es farà la benvinguda per part de l’alcalde Josep Andreu. A continuació s'iniciarà el recorregut.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres