Montblanc acull dos grups de prescriptors turístics

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Entre el passat cap de setmana i el el proper, una trentena de prescriptors  turístics hauran passat per Montblanc, en viatges organitzats per l'Agència  Catalana de Turisme en col·laboració amb Costa Daurada i la Ruta del Cister. 
Es tracta d'accions habituals que tenen per objectiu presentar la destinació  turística a prescriptors turístics, persones que per la seva dedicació professionals  poden influir en determinats públics a l'hora de decidir on passar unes vacances.  En aquesta ocasió s'han acollit dos grups. 
El passat cap dissabte dia 19, van ser vuit bloggers britànics especialitzats en  cicloturisme, que van fer una estada a Catalunya que també els portà a diversos  punts de la Costa Brava i les Terres de l'Ebre. Van fer un tram del GR-175 de la  Ruta del Cister, entre Poblet i Montblanc, on van aprofitar per dinar a Cal Jordi. 
Va coincidir amb la celebració de les activitats esportives a la natura, per la qual  cosa s'aprofità per explicar el potencial del municipi en aquest segment. 
Els participants al blogtrip van compartir diverses imatges a Instagram amb el  hashtag #montblancmedieval on es pot veure el seu pas pel municipi. 
El proper dissabte es rebrà un grup de periodistes i agents de viatges de París i  de Tolosa del Llenguadoc. Aquest grup francès farà una estada per descobrir la  Ruta del Cister. Dinaran a Montblanc, al restaurant Viaurèlia, i dedicaran la tarda  a visitar la vila i gaudir de Terrània. 
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres