L'Orquestra Simfònica 'Treu-li la Pols al teu Instrument' arrenca una 8a temporada de nous projectes

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Tot a punt per l'inici de la 8a temporada de l'Orquestra Simfònica 'Treu-li la Pols al teu Instrument' de l'Espluga de Francolí, un projecte musical que ha revolucionat la Conca de Barberà i les comarques veïnes perquè ha aconseguit congregar desenes de músics que havien abandonat els estudis musicals, la possibilitat de tocar en grup, o d'altres que volien practicar nous instruments i experiències. 

 

Després de 8 anys, aquest curs l'entitat es planteja un pas endavant i crearà el Cor TLP de música moderna, una iniciativa d'un grup de membres de l'orquestra per traslladar l'anomenada 'filosofia TLP' a l'àmbit del cant coral, a partir d'un projecte de cor engrescador basat en el nou concepte de música coral, amb versions de temes actuals i un ambient positiu. De fet, l'entitat promou la difusió i pràctica de la música sense que això suposi una càrrega pels seus membres, amb assajos mensuals i versions adaptades als diferents nivells. En les properes setmanes es farà una convocatòria a totes les persones que durant aquest estiu s'han inscrit a [email protected], per tal de posar en marxa la iniciativa. 

 

Nou himne de l'Hoquei espluguí

L'Orquestra Simfònica 'Treu-li la Pols al teu Instrument' començarà temporada presentant, l'11 d'octubre, l'himne oficial de la Secció d'Hoquei del Casal de l'Espluga, en motiu dels 50 anys de l'hoquei espluguí. Els músics de la formació van enregistrar l'himne el 14 de juny amb música de Borja Moll, lletra de Jordi Creus i la veu de Xavi Picarols. La cançó es podrà escoltar en directe a la Gala dels 50 anys de l'Hoquei del Casal, a les 6 de la tarda al Teatre del Casal. 

 

Concert amb la Banda Unió Musical de Tarragona

L’Orquestra TLP participarà aquesta temporada també als actes del 50è aniversari del Casal de l'Espluga. Ho farà amb un concert conjunt amb la Banda Unió Musical de Tarragona, del qual es donaran els detalls més endavant.

 

Assajos mensuals

Aquesta temporada l'Orquestra Simfònica 'Treu-li la Pols al teu Instrument' mantindrà la filosofia d'assajos mensuals i adaptats a les diferents dates i actuacions. De moment, durant el primer trimestre s'han previst 4 assajos: els dies 25 setembre, 23 octubre, 20 novembre i 18 desembre. Les inscripcions per entrar a formar part de l'Orquestra estan sempre obertes a través del correu electrònic [email protected]

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres