Oberts els col·legis electorals

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A les 9 del matí s'han obert els diferents col·legis electorals de la Conca de Barberà. En total, més de 15.000 comarcans estan cridats a votar i els més matiners ja ho han fet. 

En el conjunt del país 5.510.798 persones estan cridades a votar; i d'’aquestes, 164.247 són nous electors. A Barcelona hi ha 121.960 que votaran per primera vegada en unes eleccions al Parlament de Catalunya; a Girona, 16.078; a Lleida, 9.119, i a Tarragona, 17.090.
 

En aquests comicis hi ha, en total, 96.930 persones més inscrites en el cens electoral, en comparació amb els anteriors comicis celebrats el 2012. El Cens d’electors residents absents (CERA) és de 196.062 persones, 39.545 residents a l’estranger més que en les eleccions anteriors.

Ferran Civit, de l'Espluga de Francolí, número 4 de Junts Pel Sí per Tarragona, votarà a les 12 del migdia al col·legi Martí Poch. 
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres