Ferran Civit, vota a l'escola Martí Poch

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El número 4 de Junts pel Sí a Tarragona, Ferran Civit, i també president d'ERC al Camp de Tarragona, ja ha exercit el seu dret a votar. Ho ha fet al voltant de les 12 del migdia a l'Escola Martí Poch, una hora on hi havia molts votants.
 
El polític de l'Espluga de Francolí, ha anat sol a votar i es mostrava molt optimista de cara a les eleccions d'avui.

Sobre dos quarts de dos del migdia, es donaran a conèixer les primeres dades de participació.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres