A la Conca, ha votat a la 1 del migdia, el 37,39% de persones

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Conca de Barberà ha votat, segons dades de la Generalitat de Catalunya, el 37,39% de les persones amb dret a vot, el que significa un augment significatiu respecte a les darreres eleccions del 2012. De fet, el 2012 van votar a les eleccions autonòmiques a aquesta hora el 26,02% de les persones que podien fer-ho.

Això significa un increment de l'11,37%. I és que en localitats com Montblanc o Espluga, es veien llarges cues de participació.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres