A la Conca, ha votat a les sis de la tarda el 65,78% dels electors

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

A les sis de la tarda, amb el 100% de meses transmeses, a la Conca de Barberà havia votat el 65,78%, quasi 10 punts més que el 2012 que ho havia fet el 55,16%.

 

La Conca de Barberà té 38 meses constituïdes amb un cens de 15.154 electors. 

 

A Catalunya, amb 5.314.736 electors i amb 8.181 meses electorals constituïdes, a les 18h havien votat un total del 63,20%; mentre que el 2012 ho havien fet el 56,30%. 

 

A Barcelona, amb un total de 5.836 meses i amb un cens de 3.972.775 electors, a les sis de la tarda havien exercit el seu dret a vot el 63,27%. A aquesta hora, el 2012 ho havien fet el 56,58% dels electors. 

 

A Tarragona, amb un total de 1.002 meses i amb un cens de 547.291 electors, a les sis de la tarda havien exercit el seu dret a vot el 61,80%. A aquesta hora, el 2012 ho havien fet el 52,96% dels electors. 

 

A Lleida, amb un total de 520 meses i un cens de 299.113 electors, a les sis de la tarda havia votat el 61,13%. El 2012, a aquesta hora, havia votat el 53,03%. 

 

A Girona, amb un total de 823 meses i un cens de 495.557 electors, a les sis de la tarda havia votat el 65,48%. El 2012, a aquesta hora, havia votat el 59,14%. 

 
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres