El Casal de l'Espluga iniciarà el dia 4, els actes del 50è aniversari
Aquest any 2015 el Casal començarà a celebrar el cinquantè aniversari de la seva inauguració que tingué lloc l’any 1965, quan els espluguins van veure realitzat un somni que s’havia anat gestant gràcies a l’empenta i entusiasme d’un fill de l’Espluga, en Lluís Carulla i Canals i un grup de seguidors que es convertirien en els primers socis d’aquell Casal.
L'entitat ha estat des de la seva fundació un referent cultural per a la vila i els seus voltants i ha programat tot un any d’activitats que s’iniciaran el 4 d’octubre de 2015 i finalitzan el 18 de setembre de 2016.
L’obertura d’aquest any serà aquest proper diumenge, a les 11 del matí, amb una petita cercavila amb dels gegants, grallers i nans de l’Espluga, des de l’Antic Hospital fins a la plaça Montserrat Canals, on s’aixecarà la bandera commemorativa del 50è. aniversari de l’entitat.
Seguidament, sobre les 12 del migdia, tindrà lloc l’acte institucional al Teatre del Casal, amb una sèrie de parlaments que evocaran la tasca portada a terme durant els cinquanta anys de la seva història sociocultural i esportiva, i finalitzarà amb un dinar de germanor a l’Hostal del Senglar, obert a tothom.
