Aprovada la desafectació demanial del camí de la partida Molí del Pere
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dimecres 30 de setembre el Ple de l'Ajuntament de Montblanc va aprovar per unanimitat la desafectació demanial del camí de la partida Molí del Pere, ubicat a la zona coneguda com a Collet.
Aquest canvi es produeix perquè l'esmentat camí, degut a les obres realitzades pel pas de l'AVE, ha quedat tallat i en desús, i només delimita dues finques que són propietat de l'empresa Revibasa.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
