Savallà del Comtat enceta aquest vespre, la seva Festa Major

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Tot és ja a punt perquè Savallà del Comtat enceti aquest vespre a les 11 de la nit, els actes de la seva Festa Major 2015; de fet, una festa que arriba ja amb la tardor iniciada, però amb una gran riquesa d’actes que de ben segur faran gaudir tots i cadascun dels veïns i veïnes de la localitat.
 
Així, el pregó d’inici de festa d'avui,  a càrrec del veí de la localitat Isidre Balcell Tous serà l’encarregat de donar el tret de sortida als actes programats avui divendres dia 2 d’octubre.
 
Durant avui divendres i fins diumenge dia 4 tothom podrà gaudir d’atractives propostes, com ara l’actuació de l’Orfeó Reusenc, avui mateix, amb Els fets del 1714.
 
Dissabte no faltaran, entre els actes, una missa votada en honor a Sant Magí, el vermut o el dinar, teatre i el lògic ball de Festa Major a càrrec del grup Siboney.
 
Si ens fixem en diumenge dia 4, també estan previstos atractius actes, com ara l’actuació de l’Esbart Alt Gaià, un animat parc infantil, el concert de l’Orfeó de Santa Coloma, el vermut i, també, un ofici en honor a la Mare de Déu del Roser.
 
En definitiva, actes de l’agrad de joves, grans i petits que, una vegada finalitzin diumenge, de ben segur que hauran deixat un bon regust de tots els que hi hagin participat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres